szukam inspiracji do dekoracji

Chciałabym aby moj dom był nie tylko praktyczny i wygodny ale także śliczny :) Która pani domu o tym nie marzy. Połączyc piękne z pożytecznym :) Jest to jednak nie lada wyzwanie dla kaźdej z nas. Trzeba bowiem mieć na względzie dobro rodziny i ich upodobania wizualne bo przeciez to co podoba sie mnie nie koniecznie musi podobac sie juz mojemu mezowi na przykład :)
Mój na moje szczęście dał mi w pelni wolna reke w tym temacie i chwała mu za to :)

No a ja, jak to ja, raz na jakiś czas oddaje sie bez reszty fiu bździu jakie mnie ogarnia a tym razem tym fiu bździu jest jazda na wszystko co etniczne.
Jestem tak zdeterminowana że nawet postatnowilam odnowic kontakt ze znajomymi z Egiptu aby odeslali mi czesc rzeczy ktorych nie udalo nam sie zabrac podczas przeprowadzki do Polski w 2004 roku i ku mojemu zdziwieniu nie protestowali. Totez czekam ( podobnie jak w przypadku zaginionej przesyłki z bursztynami ) i czekam i doczekać sie nie moge kiedy wreszcie paczki z fantami egipskimi do mnie dotrą. Mam jedynie nadzieję, że sie nie zagubią podobnie jak ta z biżu :)
Są w nich moje i mojej mamy skarby z suków egipskich bo glownie na nich wlasnie najbardziej mi zalezalo z uwagi na to, że salon wymyslilam sobie zrobic wlasnie w starym egipskim stylu.

Mam już wszystkie kilimki które wiszą na ścianach, arabskie freski i wersety koranu w ceramice, obrazy afrykanek i serwety. Świeczniki i dzbany są, podstawki oraz poszewki na poduszki też-czekam na resztę i wciąż próbuje sobie przypomnieć co też dobrego z mamą zostawiłyśmy w tym Kairze wyjeżdzając ale pamieć zawodna bywa zwłaszcza że było to lat temu 6 :) i nic nie pamięam.
Toteż nie pozostaje mi nic innego ( o losie ) jak poprostu znowu!  uzbroić się w cierpliwość :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz