mody trendy i zapędy

Z bólem serca patrze na obecne trendy w modzie. Zupełnie nie potrafie sie odnalesc w zestawieniach jakie proponują najwieksi kreatorzy mody od kilku lat. Są dla mnie za bardzo pozbawione elegancji i szyku. Niczym nie dorównują trendom z lat 60tych lub tym z okresu miedzywojennego. Sa  niechlujne, rzekomo nowoczesne ale szyte wyłącznie na modelki bo niestety wieksosci kobiet niejednokrotnie zniekształcają figurę. Kobietom coraz trudniej udaje sie zestawić odpowiednie do swoich gabarytów ubranie, a nawet jesli uda im sie kupic drogą rzecz to efekt koncowy i tak wielokrotnie daje wiele do zyczenia. Spódnice za krótkie bo nózki za grube, bluzki za obcisle bo biust nieco wiekszy od reszty, apaszka z przeceny, buty bez fleków o zgrozo!!! a plaszcz jest za dlugi i tym sposobem z calkiem zgrabnej babeczki robi sie niestety niekształtna kula. Nie daj bóg jeszcze źle dobrany makijaż i odrosty :)  A wystarczy tylko chciec i sluchac rad specjalistów. Szukać daleko nie trzeba. W sieci jest multum specjalistek doradzających jak sprytnie sie ubrać zeby przysłonic mankamenty a wyekspoować to co trzeba :)  Mistrzyniami w tej dziedzinie sa moje dwie ulubienice z Wysp: Trinny i Susanna które w prosty sposob doradzaja jak odpowiednio dobierac strój do sylwetki. Obie nie są posiadaczki idealnych figur co wielokrotnie podkreślają nie mniej jednak obie potrafią sie swietnie ubrać i nie potrzebują do tego złotej karty kredytowej :) Jak widać: dla chcącego nic trudnego!



Ja podobnie jak te dwie panie też bardzo duża uwage zwracam na krój i kształt rzeczy które kupuje. Wiem w czym wygladam nie korzystnie i jakich ubrań szukać aby wygladać ekstra. Duża w tym zasługę ma moja Mama której za to z tego miejsca bardzo pragne podziekować :)

Miłe Panie! Nie zapominajmy o dodatkach. To wdzieczny sposob zeby wyróznic sie z tłumu. Ja  np.  uwielbiam zmieniać torebki i buty. Obu tych dodatków  mam niezliczona ilosc i zasadniczo nie wiem jakim cudem udaje mi sie to wszystko w szafach pomiescic :)
Całośc zawsze ozdobiam nietuzinkową biżuterią do któej mam słabośc a która jest taką kropka na i w kazdym zestawieniu. Taka bizuterią inną niz wszystkie, biżuterią z duszą, sa prace Ewy-mojej przyjaciólki które mozna nabyć drogą kupna pod tym adresem :) http://www.twojeulubione.pl/
W jednej kwesti jestem jednak bardzo konserwatywna jesli chodzi o ubiór- gustuję w tradycyjnym stylu opartym na kracie, paskach i grochach. Sezonowo naturalnie trafiają sie jakies łączki i inne nie mniej jednak zawsze staram sie byc wierna tradycji która jest dla mnie ponadczasowa :)  
Ponizej kilka moich zdecydowanych faworytów które są dla mnie wzorem do naśladowania :) a które juz ciezko znalesc wsród celebrytek zarówno Polskich jak i zagranicznych. Kilka pań udało mi sie jednak znaleśc :) Klasyka w całej okazałosci :) Taka klasyka którą wielbie.
















1 komentarz:

  1. Moja droga,Twój gust dla mnie jest świetny, dama jesteś w pełni:)

    OdpowiedzUsuń