pijalnia kawy na Ursynowie

Nie wiem czy to za sprawą pogody czy osłabienia ale cały dzisiejszy dzień nie mogę sie dobudzić. Poranna kawa chwilowo postawiła mnie na nogi ale zaraz później znowu byłam spiąca a już około godz. 15;00 dopadł mnie poważny kryzys. Chcąc zachować resztki przyzwoitości w pracy postanowiłam sie jednak doprowadzić do porzadku i zaserwowałam sobie kawę nr 3. Tym razem nie moją ulubiona białą a podwójne expresso :)



Efekt natychmiastowy. Ciekawe czy teraz nie będe mogła przez pół nocy zasnąc? :) Może nie będzie to takie trudne bo jeszcze troche czasu do wieczora zostało więc i może zdąrze sie jeszcze zmęczyć.

Ja kawę lubię bardzo. W róznej postaci, rózne gatunki z róznych części świata. Znam kawoszy którzy sa wierni jednemu gatunkowi i np. jest to kawa stricke czarna bez cukru i mleka. Ja lubie wszystkie w kazdej postaci. Od tych damskich typu latte przez te dla odważnych typu mocca czy turecka. Z mlekiem lub bez z dodatkiem cukru lub bez niego :)




Kapitalnym miejscem do spróbowania własnie różnych gatunków kawy z ciekawych zakątków świata jest pijalnia która szczególnie polecam. Mieści sie na Ursynowie przy metrze Stokłosy i jest to naprawdę bardzo godne przetestowania miejsce gdzie oprócz samej kawy można też kupić akcesoria do jej przygotowania i podawania a i dla bardziej wybrednych też sie coś znajdzie bo tak się składa że właściciel jest malarzem i w związku  ztym oferuje przy okazji szeroki wachlarz swoich prac które są tak wszechstronne, że każdy powinien znaleść coś dla siebie :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz