Święto kwiatów w Skierniewicach vs. Restauracje w Warszawie

Sobotni wypad na Święto Kwiatów w Skierniewicach niestety nam sie nie udał. Piotrek ma podejrzenie zap.pluc totez dostał jeszcze zwolnienie do srody oraz szereg skierowań na specjalistyczne badania.
Może w roku przyszłym sie wybierzemy :)








Ja  skoro z wypadu nici skorzystalam z okazji i wreszcie zabralam caly majdan od krawcowej. Oczywiscie nie obylo sie bez uszczypliwosci z jej strony na ktore postanowilam nie odpowiadac bo doszlam do wniosku ze szarpanie nie ma sensu i lepiej sie "rozstać" pokojowo nawet jesli ona uwazala inaczej. Naturalnie pokojowo sie nie rozstalysmy bo zacznijmy od tego ze wogole sie nie rozstalysmy bo bede musiala sie do niej jeszcze pofatygowa. Czemu? A no temu ze ta ciamajda jedna zapomniala dac mi kilku rzeczy i tym samym czeka mnie w poniedzialek do niej wyprawa. Mam jednak nadzieje ze  bedzie to moja ostatnia wizyta u tej pani i wiecej sie nasze drogi nie zejdą.






Serfując wieczorem w sieci znalazłam fajną restauracje do której będe chciala sie wybrać. Ostatnio mam jazde na polskie restauracje :) zdecydowanie przoduje w tym temacie Siwy Dym ( http://www.siwydym.pl/ ) w ktorym bylismy juz kilka razy i nie zaleznie co zamowimy zawsze jest pycha! Na obsluge tez nigdy nie narzekalismy bo zawsze wszystko szybo jest podawane i bezproblemowo.
Jest to jednak typowa polska karczma bardziej niz restauracja sortu tj. Folk Gospoda lub Chlopskie Jadlo ktore sa oczywiscie wszystie bardzo smaczne ale moze malo eksluzywne rzekłabym.








Ja szukalam polskiej ale troche bardziej eleganckiej. I znalazlam : )
Jest to restuaracja o nazwie Stary Dom-> http://www.restauracjastarydom.pl/






Pare razy przejeżałam obok niej i wydala mi sie ciekawa ale jak wczoraj dokladnie pochodizlam sobie bo stronach i poczytalam opinie forumowicz i gosci to tylko utwierdzilam sie w przeknaniu ze koniecznie ja Piter sie wykuruje tam sie wybierzemy.


Ostatni bylismy w podobnej restauracji  przy okazji Majkowego slubu a dokladniej w Bialym Domku. http://www.restauracjabialydomek.pl/home.html
Mieści sie na moich ukochanym warszawskim mokotowie-bardzo fajne, nastrojowe miejsce w sam raz zarowno na lunch biznesowy, uroczysty obiad dla liczniejszej rodziny, kolację we dwoje czy tez niedzielne leniwe popoludnie z rodzinką :)  Smaczne jedzonko, obsluga tez przejmująca i troskliwa co w niektorych rest. niestety sie nie zdarza i swoja drogą woła tym samym przeciez o pomstę do nieba no bo jak kelner moze robic laske ze podchodzi, sceneria zielona bo restuaracja miesci sie przy polach moktowskich. Wszystko utrzymane troche w stylu retro czyli ceniącym sobie ten styl napewno sie spodoba. Jest estetyczna, elegancka i tajemnicza.










Dzisiaj moze wybiore sie na cmentarz do Taty i kupie jakies kwiatki bo od 2 tyg. nie bylam a mam potrzebę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz