Sylwester

Jak co roku za sprawą tego święta pojawia sie odwieczny problem: gdzie go spedzic :) I jak go spędzić?  


I jak co roku moja organizatorska strona nie pozwala mi poprzestac na marzeniach i  niezrazona nie spełnionymi planami z lat poprzednich zabieram się do pracy nad organizacja bo może a nóz w tym roku mój pomysl  spotka się z uznaniem.
W zeszłym roku chciałam zebrac grupke znajomych i spędzić sylwestra w urokliwej i tematycznej knajpce Karpielówka.
Swietne jedzenie, muzyczka, alkohol bez ograniczen i co najważniejsze dla każdej pani domu: nie trzeba nic sprzątać :)  i szykować.
Niestety nie  udalo mi się zebrac znajomych bo niektórzy uznali ze to za droga impreza, inni ze wola go spędzić w domu, jeszcze inni z kolei spodziewali się dzieciaczka wiec woleli nie ryzykowac wychodzenia z domu na np. godzinke. Wszystkie powodu zrozumiale - jednak moja towarzyska natura i chec spedzenia sylwestra z ludzmi wśród ludzi nie zostala zaspokojona :)
Totez nie zniechecona niepowodzeniem z zeszłego roku w tym roku postanawiam na nowo podjac proby zorganizowania ww.
Do wyboru jest wiele lokali które pod wieloma wzgledami się wyróżniają jeśli chodzi o organizacje tego typu imprez. Mają odpowiedni metraż, wystarczajaca ilość kelnerów, dobrych szefów kuchni których dania sprawdziliśmy :) 
Ja za swoje faworyty zdecydowanie uznaje:
1.Karpielówkę http://www.karpielowka.com.pl/ kabaty; z dwojga złego też nie w kij dmuchaj miejsce pod wzlęgem dojazdu dla ogółu
2. Oycowiznę http://www.oycowizna.pl/a/32/kontakt dla nas, Meslów, Precyzyjnych, Żuczków i Kwiatków raczej optymalna lokalizacja bo mieści się w Magdalence czyli pomiędzy Pruszkowem a Piasecznem.
3. Folk Gospoda http://folkgospoda.pl/ dojazd też przyzwoity bo restauracja miesci się w centrum Warszawy gdzie dojechać można zarówno tramwajami jak i autobusem niezależnie czy z Południa czy Pólnocy stolicy jechać będziemy
4. Chłopskie Jadło http://www.chlopskiejadlo.pl/main.php ( ja optowałabym za lokalizacją przy Placu Konstytucji bo jest dobry dojazd tramwajem  oraz pokaz sztucznych ogni bo zawsze tam odbywa się impreza dla mieszkańców Warszawy )
5.  Siwy Dym*
* Ten ostatni aczkolwiek wolałabym jednak zostawić na wyjątkową uroczystość jaka będzie niedługo po Sylwestrze. Jest nią: Dirty Thirty mojego mężulka i mysle ze tam wlasnie będzie chciał uczcić swoje okrągłe urodzinki J w większej grupie toteż nie chcąc zabierać mu sprawdzonego pod tym kątem lokum moja lista konczy się na numerze 4.
Podobnie jak zrobilam to w zeszłym roku poprosze wymienione trzy restauracje o przedstawienie swoich ofert sylwestrowych celem porównania cenowego i menu. Może znajdę chetnych do spedzenia Sylwestra poza domem, gdzie będzie można potańczyć, dobrze zjesc i napic się wyskokowych napoi bez pamięci  :)   Liczę na Was kochani!
Naturalnie jak na przewidującą mnie przystało mam w zanadrzu kilka opcji spędzenia sylwestra w przypadku gdyby wyjscie ze znajomymi i w tym roku do skutku nie doszlo.
Do tych innych opcji zaliczają się:
-wyjazd w góry np. do Zakopanego

-wyjazd w ciepłe kraje np. do Egiptu

-domowe przebierane party u Gosi i Pitera

Pomysł domowego party też w ostateczności do najgorszych nie należy. Dwa lata temu takie party u nas w domu było i mysle ze zle się nie bawiliśmy. Nie było co prawda kostiumów alebByć może gdybyśmy w tym roku zdecydowali się na powtórkę z drobną modyfikacją kostiumową, może i liczba chętnych by się zwiększyła  a co za tym idzie więcej uśmiechniętych twarzy i wiecej dobrego humoru w tym szczególnym dniu.
W każdym razie ufam, ze znajdę chetnych do wspolnego spedzenia Sylwestra  nie zaleznie od formy i miejsca.  Czekam na feedback na priv…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz