makijażowe inspiracje-wyjście wieczorne

Szukam inspiracji na różne odmiany makijażu dziennego i wieczorowego.
Ostatnio nawet zakupiłam mój pierwszy w zyciu z prawdziwego zdarzenia fluid ku temu :) Chanel Vitalumiere którym jestem oczarowana. Jest to pierwszy kosmetyk którym się tak zachwycam. Jak zazwyczaj jestem bardzo sceptycznie nastawiona to wszelkiego rodzaju nowinek kosmetycznych tak ten produkt po prostu zapiera mój dech w piersi. Robi dokladnie to co powinien :) Rozswietla,  matuje, wyrownouje pigment. Jest po prostu genialny. Być może Dior i Lancome podnobnie działaja to ponieważ Chanel jest tym pierwszym fluidem z którym mam stycznośc to o nim wlasnie będę się rozpływać :) w dodatku pieknie pachnie i nie uczula.
W skali 10/10 zdecydowanie daje mu dyszkę.

A poniżej kilka moich wybranych ulubionych propozycji na makijaż na wieczorne wyjście dla zielonookiej blond które szczególnie się mi podobają i które to chętnie przetestuję na sobie przy najbliższej nadarzającej się ku temu okazji.  Rzecz jasna, że nie każde wyjście jest taką okazją bo przeciez nie zapominajmy ze są wyjścia i „wyjscia” :)
Do ich wykonania brakuje mi jedynie cieni które może uda mi się nabyć drogą kupna w czwartkowe popołudnie :) i wariacje na oczach będę mogła rozpocząć.  Na co dzień jestem zwolenniczką stonowanego makijażu-preferują zwykłą czarna maskarę i bezbarwny błyszczyk ale wyjscia wieczorne powinny być jednak wyjątkowe w całej okazałości bo czemu nie? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz