Folwark Badowo, Testosteron i Teatr Buffo

Jeśli jesteście pod urokiem miejsca w którym był krecony film Testosteron ( tak ja to ma miejsce w moim przypadku ) to miło mi wszystich poinformować ze sporo czasu zajęło mi w internecie znalezienie tego miejsca. Po kilkunastu godzinach spedzonych przed komputerem wreszcie mi sie to udalo i tym samym milo mi zaprezentować Folwark Badowo!!!

:)









Nie za wiele jestem w stanie o tym miejscu napisać gdyż jeszcze nie mialam szczescia tam urzedowac ale kto wie. Przy spryzjajacych wiatrach nadchodzacego weekendu moze tam zawitam za zyczliwoscia mezulka ktory mnie tam zawiezie.

Nie jest to wycieczka całodniowa. Mysle ze kilkugodzinna. Folwark Badowo miesci sie bowiem nie daleko od Warszawy bo w okolicach Grójca czyli dla tych mniej zorientowanych jest to nie więcej niż  godzinka jazdy ze stolicy.

Chyba warto sie tam wybrać. Im dalej od zatloczonej Warszawy tym lepiej :) ja zapragnełąm sie tam wybrac po obejrzeniu filmu Testosteron gdzie jest wiele scen z tzw. "widoczkami" tego miejsca. Fabuła filmu sprzyja oglądaniu głównie za sprawą obsady: Szyc, Karolak, Kot i wielu innych ale sceneria jest też wg mnie kapitalna.
Sztuka jest co prawda o niebo lepsza ale film tez jest godny polecenia-dla tych którzy wolą jednak teatr -Testosteron grają w Buffo niezmiennie od kilku lat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz