Mydło, mydełko, bańki mydlane

Postanowiłam podzielić się z ogółem informacją o bardzo ciekawych zapachach mydełek. Od razu jednak pragnę poinformować wszystkich zainteresowanych, że są to tzw. mydełka z wyższej półki i ich ceny wahają się od 20 do 40 zł. Pierwsze mydełko to typowo letni zapach kwiatowy a dokładniej makowy. Tak właśnie-mydełko pachnie makami. Od razu szybka uwaga i sprostowanie dla sushiżerców; maki-kwiatki, nie maki-sushi J

Drugie mydełko to już zupełnie inna bajka bo zacznijmy od tego ze to mydełko męskie. Pachnie trochę kamforą, szyprem i według mnie cedrem ale mogę się mylić bo ostatnio mój nos mnie zawodzi i tam gdzie czuję kwiaty okazuje się, że są cytrusy a tam gdzie ja czuję cytrusy okazuję się że są szypry.
W ciąży  nie jestem toteż nie wiem skąd takie wonne niepowodzenia i wpadki w moim wykonaniu.
Pierwsze mydełko jest dostępne raczej w mniejszych perfumeriach i czasami zdarza się być osiągalne w perfumeri  Mariaunad . Cena jest raczej umiarkowana jak na mydełka inne niż Lux czy Dove bo 13 zł. , natomiast to drugie jest tylko do kupienia w sieci perfumerii Douglas i jego cena waha się od 23 zł w górę.
Jest zapakowane w papierową ekologiczną torebeczkę toteż służyć jako pomysł na prezent dla kogoś bliskiego lub po prostu dla nas samych. Dla mnie estetki jest to ładnie zapakowane szlachetnie pachnące mydełko do użytku zarówno przez panów jak i panie które lubią zapachy mniej cukierkowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz