oda do Życia

Kocham Cię Życie! Z całych sił Cię kocham do utraty tchu. Ubóstwiam Cię Życie. Co prawda choroby Ci się Życie nie udały i wtedy Cie nie lubię ale w każdym innym przypadku  jesteś  Życie piękne, barwne, rozmaite i za to Cię tak bardzo kocham. Czasami chłostasz ale nic nie szkodzi. Nie straszne mi Twoje kary.  

Kocham Cie życie jesienią bo jesteś wtedy takie kolorowe. Pomarańczowo czerwono żółte. Kocham Twoje wiatry i chmury.  Zimą Cie też Zycie kocham bo jesteś wtedy takie srogie i skrzypiące pod butami. Lubię Cie Życie wtedy celebrować przy grzanym winku w domu pod kocykiem :)
Wiosną Życie moje ukochane też Cie kocham! Kocham Cię bo jesteś wtedy taki żywe, świeże, nowe. Kocham wtedy Cię na łące pełnej kwitnących tulipanków. Kocham Cię Zycie także latem bo mnie grzejesz ciepłym słonkiem albo raczysz chodnikami pachnącymi gorącym letnim deszczem.

Zasadniczo kocham Cię i już

Nie rozumiem tych co nie doceniają Ciebie Życie. Co wiecznie marudzą, narzekają,  plują na Ciebie jakie jesteś ciężkie Życie :) Przecież jesteś takie różnorodne. Potrafisz być ciekawe i modne. Jak Cię nie kochać i wielbić? Jak się Toba nie zachwycać? Jak nie odkrywać Cię każdego dnia na nowo? Masz w sobie tyle, zwierząt, ludzi krain, rzek, gór, pól,  lasów, łąk, jezior, mórz. Jesteś takie mroczne i upojne. Potrafisz zaskakiwać przygodą jak i  leczyć rany spokojem :)
Ja Cię wielbić będę co sił w płucach.  Z każdym oddechem Cie będę wychwalać i dziękować, że znosisz moje humory i inne fanaberie boś Ty moje Życie :) a ja mam Życie jak w Madrycie.

Jesteś cudne i nie nudne!

Cmok dla Ciebie moje świetne Życie!








PS.
A ten pan jest od dzisiaj dla mnie guru i dzięki takim ludziom wierzę w lepsze jutro :) i nie mysle o sobie jak o szajbusce bo kocham zwierzeta na rowni z ludzmi :)

http://www.tvn24.pl/-1,1679608,0,1,odda-harleya-za-nerke-dla-swojego-kota,wiadomosc.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz