czasu brak

Nie mam ostatnio zupełnie czasu na pisanie. Wracam do domu i jestem tak wypruta, że siadam jedynie do książki czytam kilka stron bo nawet nie cały rozdział i tyle. W miedzy czasie jeszcze obiad, sprzątanie, pranie, mycie. Jak na przysłowiową kurę domową przystało. Ale postanowiłam przeciwdziałać nudzie i monotonii życia codziennego i tym samym parę dni temu wybrałam się na saunę i basen. W tym tygodniu już chyba nie dam rady ale w przyszłym mam zamiar wybrać się do kina.
Dzisiaj szczególnych zajęć ponadprogramowych jak basem i sauna nie planuję. Mam za to zamiar upiec schab-taki jak mama zawsze piecze-w majeranku i ziołach w piekarniku. Do tego zrobię ziemniaczki pieczone z kminkiem i naturalnie podam jakąś zieleninkę np. pomidorki z cebulką albo szopską.

Jutro znowu piątek. Czas leci nie ubłaganie. Aż nie chce mi się wierzyć, że dopiero co odliczałąm dni do kolejnego weekendu a on tuż tuż. Z jednej strony się cieszę bo co raz bliżej Święta z drugiej jednak zimny pot mnie oblewa bo zdaję sobie wtedy co raz bardziej sprawę jak ulotne jest życie i chwile.



Dlatego co by nie biadolić nad ulotnością chwil postanowiłam wczoraj zgodnie z zapowiedziami rozesłać informację o naszej imprezie Halloweenowej 30ego października. Kilka osób niestety się nam wykruszyło-jedni z powodów bardziej błahych inni z bardziej zasadniczych jak np. poród :) Mam mimo to nadzieję, że większa część jednak znajdzie czas i chęci aby się spotkać bo bardzo mi na tym zależy.

W niedzielę idę z Mamą do Kryśki Jandy. Cieszę się bo teatr  uwielbiam.

Dzisiaj czekam z niecierpliwością na informację odnośnie literackiej nagrody Nobla. Szczególnie ciekawa jestem czy będzie to ktoś z poza Europy. Laureata poznamy o godz. 13;00 wiec niebawem. Na czele nieformalnej listy znajduje się szwedzki poeta Tomas Transtroemer, a na następnych  miejscach są: Polak Adam Zagajewski, Koreańczyk Ko Un i Syryjczyk Adonis.  Spekuluje się tez wokół nazwiska Japończyka Murakami którego książki osobiście bardzo lubię.  Jest tez swoiste prawdopodobieństwo ze Nobel trafi do jednego z amerykańskich autorów: Philipa Rotha, Thomasa Pynchona lub Dona DeLillo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz