Zatory i Pomiechówek

Następny ciepły weekend ( być może jeszcze marcowy  a przy braku pogody ku mojemu niepocieszeniu któryś  z  kwietniowych ) chciałabym wybrać się na jednodniową wycieczkę śladami bohaterów z mojego ubóstwianego kultowego serialu pt. „Zmiennicy”.
Docelowe miejsca jako główne punkty programu wycieczki jakie chciałabym zwiedzić to:

-Pałac w Zatorach; miejsce w którym główny bohater ( Jacek Żytkiewicz ) wynajmował pokój u Mastalerza i w którym mieszkał

oraz

-Pomiechówek czyli wieś i stacja kolejowa z której codziennie rano pociągiem a uprzednio rowerem i łódką dojeżdżał do pracy w Warszawie wspomniany główny bohater

Oba miejsca należą do województwa mazowieckiego i powiatu pułtuskiego a zatem są doskonałym pomysłem na weekend za miastem w towarzystwie męża i Subaru :)
Są malownicze nie tylko dlatego, że przez Pomiechówek płynie rzeka Wkra dzięki czemu krajobraz jest wybitnie przyjemny dla oka i duszy sympatyków spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu wśród pól, łąk i lasów ale także z uwagi na to, że wiele globtroterów nie wie o uroku i istnieniu tych miejscowości co też czyni to je dziewiczymi w pewnym sensie i sprawia, że okolica jest nie dość, że malownicza to jeszcze w dodatku nie odkryta :) i wolna od tzw. „przyjezdnych np. grzybiarzy” :) Jest to cenna informacja dla tych którzy cenią sobie podczas takich weekendowych wycieczek ciszę, spokój i brak sąsiadów :)

Dla zainteresowanych serialem , który polecam wszystkim miłośnikom i pasjonatom filmów z lat 80tych w których ja osobiście jestem bez reszty zakochana i od których jestem całkowicie uzależniona, zamieszczam link do strony o serialu z obszernymi informacjami odnośnie ciekawostek przy realizacji :)


A dla chętnych wrażeń weekendowych eskapad na zachętę załączam kilka zdjęć z ww. miejsc które zamierzamy zwiedzić :) i które to wygooglałam w sieci aby nacieszyć oko i trochę pozaklinać "panią wiosnę" zeby juz przyszla !!! 










A poniżej linki do wymienianych przeze mnie wyżej miejscowości :) 


http://pl.wikipedia.org/wiki/Zator

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz