Bułgaria


Ślędze od niedawna nowinki wakacyjne na sezon 2011. Urlop co prawda zaklepany ale tylko terminowo bo nie mamy pewności czy będzie czym pojechać do Chorwacji toteż na wszelki wypadek badam rynek turystyczny wycieczek last minute i wymyśliłam ze alternatywnie w tym roku moglibyśmy się na urlop wybrac do Bułgari :)
 
Sam kraj mnie bardzo ciekawi i z pewnością warto byłoby go kiedyś zwiedzić aczkolwiek z rezerwą podchodzę do tamtejszym plaż bo właśnie plaża jest dla mnie priorytetem jeśli chodzi o podejmowanie decyzji względem destynacji na wakacje. Plaża musi być miła czyli nie może na niej być milion plażowiczów bo to żaden odpoczynek i plaża musi być wygodna czyli nie mogą to być je skały gdzie człowiek żeby się poopalać musi mieć materac dmuchany. Żwirek, piaseczek, ewentualnie kamienie w zejściu do morza nie są mi już straszne i aż tak grymaśna nie jestem, ale pierwsze dwa warunki muszą być bezapelacyjnie spełnione totez z tą Bułgarią nie jestem do końca przekonana. 

Ale z dwojga złego to chyba wolę Bułgarię niż Turcję. Grecja ( kontynent i wyspy ) z uwagi na fakt ze ostatnie dwa lata pod rząd spędzaliśmy na Krecie została w tym roku definitywnie odesłana na daleeeeeeeeeki daleki koniec listy ewentualny pomysłów wakacyjnych w tym roku .

Czas pokaże jednak warto się na wszelki wypadek odpowiednio przygotować na taką ewentualność.
W najgorszym wypadku spakowani pojedziemy na lotnisku i zdamy się na los i polecimy gdize popadnie :) w  końcu czemu nie-jesteśmy młodzi, wolni i trzeba z tego korzystać.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz