4-8 marca 2011 Kopenhaga i nie tylko : )

Zgodnie postanowilismy z P. że pierwszy weekend marca polecimy do Kopenhagi :) Bilety i hotel były śmiesznie tanie więc nie było sie nad czym zasadniczo zastanawiać. 309 pln w dwie strony od osoby przelot na trasie Warszawa-Kopenhaga, a zakwaterowanie 600 pln od osoby za 4 doby ze śniadaniem w przyzwoitym 4 gwiazdkowym hotelu w centrum miasta :)  nie trzeba nam było długo myśleć. Lecimy, lecimy, lecimy!!! :)

Bardzo się ciesze na ten wyjazd bo z opowieści i przestudiowanych w internecie stron wiem, że Kopenhaga jest bardzo ładna. Może uda się nam także pojechać do Szwecji :) więc nasza wycieczka z pewnością będzie interesująca i na pewno nie nudna!!!
Zdjęcia Kopenhagi które znalazłam mówią same za siebie a my przecież chcemy też i zwiedzić Malmo a także inne miasta Danii. Grzechem bowiem byłoby nie pozwiedzać ościennych miejscowości mając do dyspozycji wypożyczony z Rent a Car samochodzik ( bo tak właśnie mamy zamiar zrobić )  Kopenhago-> przybywamy niebawem :)

















a tym mostem chcemy pojechać do Malmo w Szwecji :) nie wiem co prawda jak ja to przeżyję z uwagi na moją daleko idącą paranoję do przejazdów mostami, tunelami etc ale w najgorszym wypadku koleżanka Martini albo kolega Gin&Tonic mi kurażu dodadzą i nie pozostaje mi nic innego jak łudzić się, że dam radę :) Swoją drogą jest to zaiste ciekawostka skąd się u mnie taki strach przed mostami pojawił bo przecież nigdy się ich nie bałam.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz